11 stycznia 2013 11:51
Kliknij na liście dokumentów (lista po lewej stronie w głównym oknie programu) prawym przyciskiem myszy i wybierz Zaznacz wiele faktur lub naciśnij [Ctrl+A] gdy kursor jest ustawiony na liście dokumentów. Spowoduje to otwarcie okna Zaznacz wiele, którego podgląd widoczny jest poniżej.
W oknie tym możemy zaznaczyć dokumenty przy użyciu klawiszy [Ctrl] lub [Shift] a także zaznaczając myszą prostokątny obszar. Kiedy już zaznaczymy tyle dokumentów ile chcemy, możemy na nich wykonać seryjnie:
- Ponowne wydrukowanie, ponowne wprowadzenie do dokumentów podatkowych, itp.
- Usunięcie.
- Dodanie statusu „bieżący” do dokumentów. „Bieżące” dokumenty pozwalają zautomatyzować więcej aktywności na dokumentach – np. odświeżenie cen, magazyn i raportowanie i są one dostępne w module Faktury Plus. Status dokumentu „bieżącego” jest pamiętany dopóki go sami nie wycofamy.
Więcej aktywności dostępnych w tym oknie z chęcią dodamy, oczywiście w miarę zapotrzebowania, zatem zachęcamy do kontaktu.
Ta funkcja (jak prawie wszystkie, które dodajemy do programu) została zaproponowana przez klienta. Dziękujemy!